19 грудня, після Божественної Літургії, вихованці БХТДЮМ своїми щирими словами і дзвінкими піснями зустрічали Миколая у Храмі Воскресіння Христового. Ангели (Софійка Будняк та Мар`янка Невертій) розповіли присутнім добрі справи дітей, які зберігаються у Книзі Добрих справ. Нечемна Ябеда (Марія Ляшенко) намагалася звести нанівець старання Ангелів, відшукуючи якісь негідні вчинки дітей.  Але Святий Миколай (Влад Красовський) швидко навів лад. Діти, в тому числі і Ябеда, попросили вибачення у Бога, в батьків та один в одного за погані вчинки і висловили бажання бути чемними і добрими. А Миколай віддячив героям сценки та усім присутнім діточкам, солодкими подарунками.

День святого Миколая - перший в низці новорічних свят. Як же чекають його діти! Одна із найважливіших передноворічних справ у дітей – написати листа Чудотворцю, щоб розповісти про свої добрі справи, свою родину, досягнення та мрії.

В Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді відкрилася поштова скринька Святого Миколая. Під час урочистостей діти з`ясовували, що означає роботи добро, створивши «Дерево добра», тупотінням маленьких ніжок проганяючи лінощі, неслухняність, неввічливість, байдужість, хвалькуватість, жадібність.

Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу та підвищенні педагогічної майстерності керівників гуртків займають відкриті заняття. Це одна з важливих форм організації методичної роботи в закладі. Такі заняття сприяють удосконаленню та підвищенню професійної педагогічної майстерності керівників гуртків, обміну досвідом роботи. Нещодавно відбулися відкриті заняття гуртків  «Сувенір» (керівник Ірина Омельяненко) та «Дизайн композицій» (керівник Тетяна Буторіна).

23 листопада 2016 року в Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді відбувся  майстер-клас «Діалог» в рамках Всеукраїнського молодіжного мистецького соціально-екологічного форуму «Біле озеро». Члени Міської Ради Дітей Переяслава, соціальні педагоги та педагоги-організатори  зустрілися з науковцями та молодими вченими. Діалог  був цікавим, корисним та повчальним для лідерів  учнівського самоврядування.

Педагоги БХТДЮМ працюють відповідно до  педагогіки виховання вільної дитини, яка будується на основі закону творчості, що передбачає залучення дітей до реальної співтворчості, інтелектуального діалогу, гармонізацію спілкування, успіх, здатність почувати себе вільними , мати право на невдачу. Ми не допускаємо будь-які примуси, побоювання і страх, а навпаки, розвиваємо незалежну думку, формуємо систему діалогу, співтворчості та взаєморозуміння.
Виховна робота та дозвіллєва діяльність в Будинку художньої творчості дітей, юнацтва та молоді розподіляється на такі сфери: національно-патріотичне виховання; моральне, духовне виховання; громадянське, правове, превентивне виховання; художньо-естетичне виховання; формування здорового способу життя. Для кожного напрямку розроблені відповідні програми: пізнавальні, інтелектуальні, розвивальні, сюжетно-рольові, конкурсно-розважальні та спортивні заходи , а також вікторини, кросворди, відематеріали та інформаційні листівки.
При цьому основну увагу педагоги повинні зосереджувати на тому, щоб кожне заняття по інтересах несло виховний  заряд, збагачувало вихованців позитивним досвідом, сприяло виробленню в них вмінь оцінювати явища і події, що відбуваються в світі, в Україні, в місті та, зокрема, в БХТДЮМ і власній родині. Для цього пропонується максимально в щоденній роботі гуртків використовувати календар пам’ятних дат, народний та церковний календар. Вибір форм і методів керівниками гуртків буде здійснюватися в залежності від віку, мети і змісту виховного моменту – це інформаційні хвилинки, розповіді, бесіди, диспути, відеоподорожі, презентації, перегляд кінофільмів, мультфільмів, акції, свята, хвилини дозвілля, ділові, дидактичні та імітаційні ігри, ігрові тренінги, зустрічі з відомими людьми та представниками різних професій, змагання, конкурси, виставки., методи театралізації та ін. Особливо актуальними на сьогодні є застосування комп’ютерних технологій – енциклопедії, ігрові програми, комп’ютерні ігри, програми-тести, мультимедійні презентації. Також актуальними і результативними є метод створення виховних ситуацій  та метод імпровізації, що потребують відмінної підготовки педагогів, уміння швидко реагувати і знаходити необхідні шляхи вирішення виховних завдань.

2011. Custom text here
Joomla 1.7 templates free by Joomla Template Maker