Методичні рекомендації для керівників хореографічних гуртків

В наші дні талант і творчість є умовою економічного розквіту і засобом національного престижу. Фореографічні заняття на відміну від шкільних наук містять вирішення різноманітних завдань творчого характеру. Танок є багатим джерелом естетичних вражень дитини, його творчих можливостей.

Методичні рекомендації
Театральна обдарованість — поняття досить складне, багатогранне й синтетичне. Так само, як синтетичним є й сам театр як вид мистецтва. Театр — це драматургія, сценографія, музика, об’єднані сценічною дією, у центрі якої — актор, а за ним — режисер. Всі ці складові працюють на створення єдиного художнього образа, втілення провідної ідеї.
Що визначає феномен театральної обдарованості? У першу чергу — творчість. Це, власне, акторське. Саме актор, надає руху, «пожвавлює» зміст. Очевидно, що навіть найталановитіші режисерські знахідки залишаються нереалізованими, якщо актори невиразні. Немирович-Данченко стверджував, що театр — це актор, а театральне мистецтво — це, насамперед, мистецтво акторів.

Ми пропонуємо до розгляду методологію інтерактивної форми мистецької освіти, яка враховує вимоги сучасної педагогіки. Вони складаються із завдань, які містять у собі:

Відомо, що основним завданням музичного навчання є виховання та підготовка такого слухача, який зміг би не тільки сприймати, але й сам пропагувати музичні цінності.
Переважна більшість пісень-ігор - це невеличкі казки та напівказки, де дійсність тісно переплітається з вигадкою. В іграх реалістично-побутового плану, хороводах і танцювали композиціях також існує елемент умовності, який відкриває простір для вільних домислів. Кожна гра несе в собі глибоке смислове навантаження і має конкретно - визначену мету. Шлях до мети лежить через виконання завдань, поставлених перед дитиною у грі. Ці завдання відзначаються винятковою різноманітністю. Вони поступово ускладнюються, але, періодично повторюючись в іншому викладенні та в іншій ігровій ситуації, добре виконуються дітьми. Таким чином досягається необхідна послідовність, у посиленні впливу на розвиток розумових, фізичних та інтелектуальних здібностей.

«Наші люблячі серця – Вам, дорогі вчителі!». Саме такими словами розпочалися урочистості з нагоди Дня працівників освіти, які проходили 1 жовтня в актовій залі Переяслав-Хмельницького педагогічного університету імені Григорія Сковороди.
За доброю традицією, з найтеплішими словами вдячності і пошани до освітян, які щодня віддають часточку свого тепла, знань та любові учням, сіючи в їхніх душах зерна вічних людських якостей, звернулися представники керівництва університету та гості із міської ради.

2011. Custom text here
Joomla 1.7 templates free by Joomla Template Maker